[OSM-talk-nl] Eerste dag Mapping Party 2.0

Myckel Habets myckel at sdf.lonestar.org
Mon Oct 29 07:01:00 UTC 2007

On Sun, Oct 28, 2007 at 10:48:20PM +0100, Joost Overes wrote:
> Hallo,

Hoi Joost,

> Ben druk bezig geweest in Oegstgeest. En zal ook de wijk Poelgeest
> bijwerken. Al klopt deze al wel redelijk, een enkele straat die er nog niet
> is of niet toegankelijk. En ook het stuk Lange Voort klopt bijna, er mist
> nog een straatje.

Ik heb 2 weken geleden Poelgeest grotendeels afgemaakt en een "wijk-check" in
Januari geplanned (zie de losc pagina). Ik zag dat er ook een lang wandelpad
vanuit Poelgeest liep (richting Warmond), die staat er momenteel ook nog niet
op. Daarnaast zijn ze in Poelgeest ook nog steeds aan het bouwen, dus de wijk
is nog niet af. Daarnaast wordt in Leiden nu ook Nieuw Leyden gebouwt (wordt op
OSM als brownfield aangegeven), daar wil ik begin volgend jaar ook eens gaan
kijken of er al iets te mappen valt.

Als je ergens een mapping-activiteit wilt plannen, laat het me weten, dan voeg ik
het aan de LOSC pagina toe.

> Ook ben ik bezig met 'kenmerken' in te voeren, zoals: sportvelden, scholen,
> brievenbussen etc. Ook heb ik nu in Oegstgeest bijna overal maxspeed
> ingevoerd, om uit eindelijke een routeplanner te kunnen maken (Voor een vak
> op de universiteit, met als database: MonetDB)

Ok, Lijkt me handig als we dat voor Leiden dan ook gaan doen (de Maxspeed). Ik werk zelf op
het Gorlaeus (nog enkele weken, dan ga ik naar het Clusius).

> Groeten,
> Joost

Groeten,

Myckel