[OSM-talk-nl] Eerste dag Mapping Party 2.0

Myckel Habets myckel at sdf.lonestar.org
Mon Oct 29 07:08:09 GMT 2007

On Mon, Oct 29, 2007 at 07:43:00AM +0100, Martijn van Exel wrote:
> Ha Leidenaren,

Hoi Martijn,

> Ik zie dat de OSM-wiki over Leiden wat achterop loopt op de informatie
> op de Losc-site.
> Volgens mij is het een goed idee om alle OSM-activiteit te bundelen op
> de OSM-wiki. Op die manier houd je iedereen die met OSM bezig is op de
> hoogte. De Wiki is makkelijk door meerdere mensen bij te houden.

Ja, inderdaad. Mijn opzet was meer op kleinschalige activiteiten te plannen
vanuit een door de LOSC opgezet netwerkje van mensen. Bij de OSM wiki had ik
altijd meer het idee dat het grote mappingparties moeten zijn (wat eigenlijk
behoorlijk naief is, nu ik er zo aan denk). Ik zal de LOSC pagina vervangen
met een linkje naar de wiki, zodat we alles kunnen concentreren op een pagina.
Zou iemand de losc pagina op een mooie manier kunnen converteren naar de wiki?
Anders doe ik het zelf wel in de loop van de week.

Groeten,

Myckel