[OSM-talk-nl] VDS mapnik is bezig

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed Oct 31 15:17:55 UTC 2007

Hoi,

Ik heb de nieuwe server zo ver gekregen dat hij tiles van nederland genereert.
http://87.249.105.105/
Er zijn verschillende layers so dat je kan zien hoe het werkt. De
"combined" layer gebruikt onze tiles als je over nederland bent, en de
gewone tileserver daar buiten.

Op het ogenblik is er nog maar zoom 10 t/m 12 plus een beetje.

Wat ik in iedergeval hoop te doen in de komende dagen is de zee echt
blauw krijgen. Daarna wil ik proberen de "daily diffs" te gebruiken
zodat het altijd minder dan een dag achter loopt.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/