[OSM-talk-nl] VDS mapnik is bezig

Lambertus osm at na1400.info
Wed Oct 31 15:46:59 GMT 2007

Martijn van Oosterhout wrote:
> Hoi,
>
> Ik heb de nieuwe server zo ver gekregen dat hij tiles van nederland genereert.
> http://87.249.105.105/
> Er zijn verschillende layers so dat je kan zien hoe het werkt. De
> "combined" layer gebruikt onze tiles als je over nederland bent, en de
> gewone tileserver daar buiten.
>
> Op het ogenblik is er nog maar zoom 10 t/m 12 plus een beetje.
>
> Wat ik in iedergeval hoop te doen in de komende dagen is de zee echt
> blauw krijgen. Daarna wil ik proberen de "daily diffs" te gebruiken
> zodat het altijd minder dan een dag achter loopt.

Ter*ng, ik wist niet dat de aangeboden server al in de lucht was... Mooi
zeg. Is dit nou ook de 'nieuwe' Nederlandse dev server? Zo ja, mag ik
een aavraag doen voor een SSH account? De Garmin map bezigheden gaan
komende maand ruim boven mijn datalimiet uitkomen ben ik bang. Al is het
alleen al voor de storage (de webinterface zelf vraagt niet zoveel
bandbreedte).