[OSM-talk-nl] VDS mapnik is bezig

Koen Huybrechts huybkoen at gmail.com
Wed Oct 31 16:20:56 GMT 2007

Rob schreef:
> kicks man !
>
> ik ben samen met crschmidt aan een note/feedback systeem bezig in openlayers
> kunnen we misschien op deze server operationeel laten draaien (TomH
> was aan het zeuren dat het niet in Ruby was gemaakt)

In wat is het dan wel gemaakt?

Op zich zou het wel zagen kunnen lijken, maar is het niet logisch dat er
een soort van standaardisatie is? Anders zijn toepassingen zeer moeilijk
uitwisselbaar, niet?

Goed werk met die server! Als er bandbreedte nodig is om files of zo te
hosten, dan mag je me steeds iets laten weten ... k heb nog 5 TB over :p

koko