[OSM-talk-nl] VDS mapnik is bezig

Rob rob at coolbegin.com
Wed Oct 31 16:29:01 GMT 2007

On 10/31/07, Koen Huybrechts <huybkoen at gmail.com> wrote:

> In wat is het dan wel gemaakt?
>
> Op zich zou het wel zagen kunnen lijken, maar is het niet logisch dat er
> een soort van standaardisatie is? Anders zijn toepassingen zeer moeilijk
> uitwisselbaar, niet?

In PHP & MYSQL als prototype (serverside)
mensen kunnen dubbel klikken op de kaart en een note achterlaten
notes worden in een overlay op de kaart gezet (moet nog door crschmidt
gemaakt worden)

TomH wilde liever een ruby implementatie naar een of ander tracking
systeem.. alleen had hij zelf geen tijd.