[OSM-talk-nl] RD_TYPE en RD_LEVEL conversie

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Thu Sep 6 20:43:02 UTC 2007

Ik lees net dat de AND-import momenteel loopt. Goed werk!

De afgelopen tijd was het nogal een drukke tijd voor mij, waardoor ik
niet voldoende tijd had om de mailinglist bij te houden. Vandaar dat ik
nu pas reageer.

Nu de import loopt lijkt me dat we daarin geen aanpassingen kunnen maken.
De situatie die ik beschreef was meer dat er een verschil moet zijn
tussen autowegen en voorname doorgaande wegen (waar normaliter een
fietspad langs ligt). Door de autowegen als Trunk te taggen lijkt me dat
duidelijk genoeg. Alle andere <400 wegen kunnen dan prima voor primary
doorgaan.

Ik zie dat nog niemand de NL-pagina op de wiki heeft aangepast, laat ik
dat dan even doen. Zie die indeling dan als voorzet.

Nu allemaal niet direct gaan kijken, gun me even tijd om de pagina aan
te passen .... ;-)

O ja, het gaat om deze pagina:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Nl:Map_Features

Groet,