[OSM-talk-nl] AND & Map 2.0

Ante Wessels ante at ffii.org
Fri Sep 14 08:24:12 UTC 2007

On Friday 14 September 2007 09:04:02 Lambertus wrote:

> Eh nee. Ik begrijp hieruit dat AND niet op 1 paard wil wedden, wat niet
> geheel onbegrijpelijk is.

Alle NL softwarebedrijven zijn, internationaal gezien, klein. AND heeft geen
directe band met de consument, zoals TomT dat wel heeft, via de apparaatjes.
Ze zitten dus in de hoek waar de klappen kunnen gaan vallen. Flink
opportunistisch zijn is de enige overlevingskans. Jan Pieter B kan trots op
hun zijn (zonder ironie!).

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante