[OSM-talk-nl] AND & Map 2.0

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Fri Sep 14 08:58:09 UTC 2007

On 9/14/07, Ante Wessels <ante at ffii.org> wrote:

> Alle NL softwarebedrijven zijn, internationaal gezien, klein. AND heeft
> geen
> directe band met de consument, zoals TomT dat wel heeft, via de
> apparaatjes.
> Ze zitten dus in de hoek waar de klappen kunnen gaan vallen. Flink
> opportunistisch zijn is de enige overlevingskans. Jan Pieter B kan trots
> op
> hun zijn (zonder ironie!).

Ik heb de gift van AND aan OSM altijd gezien als een Google-move.
Geef het aan het publiek, ook als er al zoveel niet-gratis-alternatieven
zijn die populairder zijn dan wat je zelf hebt.
Maak het daarna tot iets wat er goed uitziet, en redelijk goed werkt, en dan
maken foutjes ook niet veel meer uit.

Groeten,

           Danny