[OSM-talk-nl] En wat nu?

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Fri Sep 14 10:24:23 UTC 2007

Ik denk dat als je hebt over de volgende stappen dan is dat nog absoluut niet
tijd voor toepassingen ben ik bang, omdat eerst een systeem zal moeten
ontworpen om de data goed te onderhouden. Daarbij kijkend naar Wikipedia hebben
we denk ik een reviewmodel nodig, om wijzigingen te controleren op
betrouwbaarheid. En het moet veel makkelijker worden om wijzigingen aan te
dragen.
Overigens zijn toepassingen naar mijn idee sowieso buiten dit project, het gaat
hier alleen om het maken van een kaart.

Foppe