[OSM-talk-nl] correctie niet meer zichtbaar bij uitzoomen

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Wed Apr 2 22:28:43 BST 2008

Hallo,

Ik had onlangs een correctie aangebracht aan een straat hier in de
buurt:

http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=16&lat=51.83427&lon=5.86552&layers=B000000F

De Archipelstraat was ten onrechte onderbroken. Dat heb ik dus in JOSM
aangepast en geüpload, en bij de rendering is dat nu ook OK.
Tenminste, op zoomlevel 16. Als ik uitzoom, naar 15, is de
onderbreking er weer:

http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=15&lat=51.83427&lon=5.86552&layers=B000000F

Heb ik nu iets verkeerd gedaan? Of is het een kwestie van wachten tot
het uitgezoomde level opnieuw gerenderd wordt?

Heb de tracer (EventLogger) nu trouwens aan de praat op mijn TomTom,
en vandaag is de fietsmontagekit aangekomen, dus dat belooft voor de
lente (als die er ooit komt :)

Daarbij aansluitend: de hoogste verversingsrate die ik uit een tomtom
kan halen is elke 5 seconden. Is dat aanvaardbaar voor OSM of zijn de
traces dan te weinig precies?

--
Met vriendelijke groeten,
Dieter