[OSM-talk-nl] correctie niet meer zichtbaar bij uitzoomen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Apr 2 23:35:57 BST 2008

Op www.openstreetmap.org staat de straat er gewoon op zoals hij er
volgens Potlatch op zou moeten staan. Op informationfreeway staat nog
de oude situatie, maar die tile is van 29 maart, ik heb een t at h render
request gedaan dus dat moet goed komen lijkt me. Wanneer heb je de
edit gedaan? Heb je geprobeerd cache te legen / met een andere browser
te kijken?

5 seconden is okee als je loopt, maar als je fietst kan het te krap
zijn. Ga maar na, als je 20km/u fietst dan leg je in 5 seconden bijna
dertig meter af, dan kun je dus een hele bocht afsnijden. Hou daar dus
rekening mee. Ik zet mijn tracklogger altijd op 1 seconde, hoe ik me
ook voortbeweeg.

Cheerio
Martijn

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 2 apr 2008, om 23:28 heeft Dieter Van Uytvanck het volgende
geschreven: