[OSM-talk-nl] correctie niet meer zichtbaar bij uitzoomen

Sebastiaan Lampo sebastiaan.lampo at gmail.com
Fri Apr 4 12:26:50 BST 2008

Hoi,

Je kan je ook aanmelden als betatester voor MOM, mobile open map.
Laadt tiles en geeft in blauwe puntjes je afgelegde weg weer.
Mogelijkheid voor waypoints on the fly te definieren. Wel nog in
development fase, waarschijnlijk iets minder mature dan trekbuddy.

www.openstreetmap.org/index.php/Mom

Vriendelijke groeten,

Sebastiaan