[OSM-talk-nl] correctie niet meer zichtbaar bij uitzoomen

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Fri Apr 4 12:44:28 BST 2008

Link werkt niet ???

Gert

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: talk-nl-bounces at openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-bounces at openstreetmap.org] Namens Sebastiaan Lampo
Verzonden: vrijdag 4 april 2008 13:27
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] correctie niet meer zichtbaar bij uitzoomen

Hoi,

Je kan je ook aanmelden als betatester voor MOM, mobile open map.
Laadt tiles en geeft in blauwe puntjes je afgelegde weg weer.
Mogelijkheid voor waypoints on the fly te definieren. Wel nog in
development fase, waarschijnlijk iets minder mature dan trekbuddy.

www.openstreetmap.org/index.php/Mom

Vriendelijke groeten,

Sebastiaan