[OSM-talk-nl] correctie niet meer zichtbaar bij uitzoomen

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sat Apr 5 12:39:50 BST 2008

On Fri, Apr 04, 2008 at 12:00:16PM +0200, Gert Gremmen wrote:

> Het voordeel van externe GPS is dat ze tot 24 uur aan
> Een stuk kunnen werken, met de HP of de Nokia is dat veel
> Korter, je moet echt eerst laden en dan fietsen.

Hallo allemaal,

bedankt allemaal voor de tips.

Wat ik eigenlijk bedoelde: zijn er nog van die eenvoudige trackloggers
te leen (die waarover OSM.nl beschikt) voor vrijwilligers?

Ik heb helaas geen GSM met bluetooth en dus al een tomtom - ik zie het
niet echt zitten om nog een 2de GPS-ontvanger te gaan kopen.
(Misschien ooit een openmoko als die echt bruikbaar worden - maar dat
zal nog even duren vrees ik)

--
Met vriendelijke groeten,
Dieter