[OSM-talk-nl] Geluidsnet - Persbericht

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Mon Apr 7 19:57:42 BST 2008

(c) ?

Ik ga volgende maand hopelijk een project opleveren met OSM data
eronder. Ik had bedacht: 'CC-sa Openstreetmap' te tonen, in de
veronderstelling dat © (de c in een rondje) niet van toepassing zou
zijn? Of omdat ik in al mijn juridische onnozelheid dacht dat die
cc-licenties juist iets heeeel anders was dan een 'copyright' notice.

Kan iemand me uit de brand helpen, voordat ik straks het hele
osm-juristenleger over me heen krijg ;-)

Groet
Richard Duivenvoorde