[OSM-talk-nl] map verfraaien: layers gebruiken ?

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed Apr 9 10:01:01 BST 2008

2008/4/9 Gert Gremmen <Administrator at ce-test.info>:
> Zie eerst hier :
>
>  <http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html?zoom=16&lat=5
>  1.98373&lon=4.38472&layers=B00>
>
>  Het gebouw staat IN het water, maar wordt door
>  Het water afgedekt (je ziet alleen nog een stukje "loopbrug")
>
>  Hoe lossen we het tekenen hiervan netjes op ?

Korte antwoord: geef het gebouw +1.

>  Ik zie dat water automatisch boven land-use wordt getekend,
>  maar dat het gebouw toch door water wordt afgedekt.

Lange antwoord: normaal worden polygonen getekend in volgorde van
grootste naar kleinste. Maar het lijkt inderdaad ook alsof water boven
andere polygonen komt te liggen. Ik weet niet of dat de bedoeling
is...

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/