[OSM-talk-nl] map verfraaien

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Wed Apr 9 10:14:30 UTC 2008

Lambertus schreef:

> Niet rechtstreeks maar wel met behulp van OSMXAPI, daarmee kun je
> bijvoorbeeld alle molens in Nederland mee downloaden en bewerken in JOSM.

Dat moet dan maar een snel worden opgelost. Ik vind JOSM nu al gewoon
vreselijk onhandig om mee te werken (incl. mappaint) omdat je zonder dat
je het beseft al fouten kunt maken met data die je helemaal niet wilt
editen.

Als dat nu eens opgelost wordt voor JOSM (meerdere lagen, hiden etc.)
maakt de hoeveelheid data in OSM niet uit.

Stefan