[OSM-talk-nl] map verfraaien

Koos van den Hout koos at kzdoos.xs4all.nl
Wed Apr 9 12:28:31 BST 2008

Quoting Rob who wrote on Wed 2008-04-09 at 13:05:

> ik zou de molen data ook gewoon erin zetten met een source referentie natuurlijk

> hoe gaan we verder met verzoek voor molendata ?  koos wil jij dit
> verder regelen ?

Ik hou het contact ja. Nu de zaak loopt zal ik [Bestaande geodata
hergebruiken] ook even aanpassen.

Ik ben altijd voor zoveel mogelijk geautomatiseerde import en update
mogelijkheden (computers zijn beter in saai werk). Tips, urls daarvoor zijn
dus uiterst welkom.

                                             Koos

--
The Virtual Bookcase, the site about books, book    | Koos van den Hout
news and reviews http://www.virtualbookcase.com/    | http://idefix.net/~koos/