[OSM-talk-nl] map verfraaien

Rob rob at coolbegin.com
Wed Apr 9 12:05:09 BST 2008

ik zou de molen data ook gewoon erin zetten met een source referentie natuurlijk

dat het niet te managen is in de editors is geen reden om het niet te
doen.. die moeten maar beter worden. als ik zie dat ze al radio
torens/repeaters in osm gaan zetten dan staat ons niets in de weg om
welke data dan ook te importeren,  mits relevant natuurlijk ;)

ben trouwens nog niet tevreden met het vuurtoren icon, moet nog eens
een beter voorbeeld gaan zoeken

en ik zag op de kaart de eerste (rode) route labels opduiken, volgens
mij met witte letters op wit schild dus nog niet echt handig ;)

hoe gaan we verder met verzoek voor molendata ?  koos wil jij dit
verder regelen ?