[OSM-talk-nl] Gemeente grenzen

peter welten pwelten at zonnet.nl
Wed Apr 9 20:38:19 BST 2008

Ik zoek eigenlijk geen nodes, maar way's zodat ik alle straten omsloten
door de way kan toewijzen aan de betreffende gemeente/woonplaats. Als ik
naar k=place en v=city kijk zie ik maar heel weinig plaatsen, en als ik
kijk naar k=boundary v=town, zie ik veel te veel plaatsen (heel veel in
de trant van 2 huizen en een varkensstal).

Peter