[OSM-talk-nl] Wateringseveld

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Wed Apr 9 22:24:04 UTC 2008

Gert Gremmen schreef:
> Vraagje
>
> de wijk wateringseveld (z van den haag) zijn door
> een aantal van jullie flink wat untagged (=onzichtbaar) wegen toegevoegd
> die
> als duplicate ook in AND zitten. Ik kan mij niet voorstellen dat die uit
> de pre-and tijd komen, dus ik vroeg mij af waarom.
> Ongetwijfeld met de beste bedoelingen toegevoegd, maar willen jullie
> daar iets mee ?  Zo niet, dan verwijder ik die data dat al doende
> en laat de and-data staan.

Als je de nummers van de nodes bekijkt, zie je dat die lager zijn dan
die van de AND-data. Die untagged ways zijn dus van voor AND. Je kan ze
gewoon verwijderen.

Ze zien er trouwens hier en daar wel rechter uit dan de AND-data. Ze
zijn overgenomen van de Yahoo satellietbeelden, en als ik ze met de
werkelijkheid vergelijk, zijn ze beter dan de AND wegen. Je zou dus
eerst de AND wegen een stukje kunnen verschuiven voor je de untagged
ways verwijdert.

Eugene