[OSM-talk-nl] [OSM-talk] tip voor de Foutje! editor

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Apr 10 11:58:47 UTC 2008

Ik had 'm door ja ;)

Trouwens, het is denk ik een Freudiaanse vergissing, want ik wilde er
nog de suggestie aan toevoegen om in elk geval alvast na te denken
over het opschalen van dit kunststukje naar internationaal niveau.

En nog een vraag (Richard) ik kon zo gauw niet zien hoe je die areas
aanmaakt waar je dan vervolgens een rss-feed van kunt krijgen. Ik zag
dat Zoran een eigen area heeft! Dat wil ik natuurlijk ook (maar zolang
gebruik ik die van hem wel) :)

Ik heb de rss-feed trouwens al in mijn google reader staan, erg handig.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 10 apr 2008, om 13:42 heeft Rob het volgende geschreven: