[OSM-talk-nl] Net weer eens wat geedit

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Thu Apr 10 20:43:05 BST 2008

Hoi,

Aangezien ik hier nogsteeds een Amaryllo heb, en inmiddels de megabytes op
m'n 1GB kaartje toch wat schrikbarende getallen aan begonnen te nemen, heb
ik m'n wandelingetje door een park vanavond maar weer eens in JOSM geplot.

JOSM is zo slim om alles wat ik trace aan elkaar te plakken; maar hoe
selecteer ik 'delen' van wegen?

...momenteel vind ik JOSM veel slechter werken in vergelijking tot met m'n
vorige edit ervaringen en dat is best jammer.

Daarbij ben ik momenteel bezig met 'pedestrian' wegen. Hoe sluit ik die
wegen aan op de 'normale' weg? Oftewel hoe splits ik een weg zodat er weer
een node ontstaat zodat er een andere weg op aan te sluiten valt?

Stefan