[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Mon Apr 14 17:03:24 UTC 2008

On Mon, Apr 14, 2008 at 5:48 PM, Gert Gremmen
<Administrator at ce-test.info> wrote:
> Middn-delfland Rijswijk 43-47 Schaapweg...
>  Rel 9643

Deze?
http://www.openstreetmap.org/api/0.5/relation/9643

Hij zit wel in de database iig. Verder weet ik het niet.

>  Knooppunt 6+6 nabij Monster
>  Knooppunt 19+19 nabij Hoek of Holland
>  Knooppunt 31+31 nabij Zuiden van De Lier

>  >  Ik heb de indruk dat van nodes met hetzelfde nummer (die zijn er: bij 6 en 19, is geen fout)
>  >  er steeds maar één wordt weergegeven !!!

Als twee dingen dicht op mekaar zijn zal een wegvallen. Dit kan
waarschijnlijk geconfigureerd worden, al weet ik niet hoe.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/