[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Rob rob at coolbegin.com
Mon Apr 14 17:55:31 UTC 2008

ik zie wat je bedoelt, de 19+19 zoals hieronder weergegeven
http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html?zoom=16&lat=51.97889&lon=4.15781&layers=B00

mist op lagere zoomlevels de dubbele vermelding..
het is geen overlap probleem, en ze zitten ook alletwee in de database

kan even geen reden bedenken