[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Rob rob at coolbegin.com
Mon Apr 14 20:22:29 UTC 2008

ik had nog een min_distance="100" staan op de ShieldSymbolizer, ik
denk dat dat het deed (zelfde labels dan 100px afstand ofzoiets?), de
overlap was inderdaad niet gezet bij de knooppunten icons (wel bij
alle andere icons)..  eens afwachten hoe de kaart nu renderd

Op 14-04-08 heeft Steven te Brinke<s.tebrinke at student.utwente.nl> het
volgende geschreven: