[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Rob rob at coolbegin.com
Tue Apr 15 13:33:36 BST 2008

moeten eens uitzoeken hoe we transparante overlays renderen (misschien
dat Martijn van Oosterhout of iemand anders hier meer vanaf weet)
zal verder ook een aanpassing vereisen in de tilecache configuratie
daarna is het een kwestie van ze erbij hangen in de map

is alleen nog de vraag hoeveel overlays wil je, per route ? per type kaart ?

heb nu trouwens het in/uit zoom gedrag eens alla googlemaps gedaan, is
wel aardig.

verder waren vanmorgen de trein rails verdwenen op de hogere zoom
levels (kwam door een update van mapnik)