[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Apr 16 22:19:39 BST 2008

Het liefst zou ik een multipolygon maken. Ik weet niet of het
datamodel van OSM dat momenteel toelaat. Potlatch in elk geval niet.
Tot die tijd doe ik het met gewone dichte polygonen. Overtrekken van
Yahoo luchtfoto's.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 16 apr 2008, om 23:14 heeft Eugene van der Pijll het volgende
geschreven: