[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Thu Apr 17 08:46:22 BST 2008

On Thu, Apr 17, 2008 at 09:32:02AM +0200, Martijn van Exel wrote:
> Op 17 apr 2008, om 09:18 heeft Martijn Pannevis het volgende geschreven:

> Dan vooronderstel je de vooroorlogse Nederlandse stedelijke
> architectuur met gesloten bouwblokken. Buiten de ring zul je dat veel
> minder aantreffen. De anatomie van de stad is niet zo eenvormig als je
> denkt :) Dus dat het niets toevoegt, ben ik niet met je eens. Maar
> bedankt voor het commentaar.

Ik denk dat je toch eerst even naar luchtfoto's moet kijken. Die
huizenblokken zijn niet massief, daar zit overal tuin in het blok.
Je kunt ze dus absoluut niet zo tekeken zoals je gedaan hebt.

Zie deze link voor wat ik bedoel:
<http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.35244,4.89047&t=h&z=16>

Maarten
--
"to the gentleman wearing the long grey coat trying to get on the second
carriage, what part of 'stand clear of the doors' don't you understand."

- picadilly line