[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Apr 17 07:52:54 UTC 2008

Op 17 apr 2008, om 09:46 heeft Maarten Deen het volgende geschreven:

Dat weet ik. Ik woon er zelf. Zoals gisteravond al ter discussie is
geweest, heb ik een eerste blok bij wijze van experiment als
multipolygon gedefinieerd. Het is nu even wachten op het
renderresultaat.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/