[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Apr 17 09:06:41 BST 2008

Ik zit nog eens op verschillende zoomlevels te kijken en ben het met
je eens dat de rendering mooier kan. De huizenblokken zouden in een
lichtere tint gerenderd moeten worden. Dat betekent wel dat er een
extra tag aan de way gehangen moet worden. Aangezien de discussie
hierover nog in volle gang is, zal ik eerst eens gaan kijken welke
kant dat uitgaat voor ik zelf weer een heel nieuw voorstel doe.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 17 apr 2008, om 09:18 heeft Martijn Pannevis het volgende geschreven: