[OSM-talk-nl] Midden-Delfland: fietsknooppunten

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Fri Apr 18 09:19:51 BST 2008

Morgen mede OSMS-ers,

Het knooppuntennetwerk Midden-Delfland is zo goed als
compleet, er resteren slechts nog enkel foutjes.
Het was bij elkaar 6 weken stevig fietsen, en in
totaal schat ik (wie kan het nameten) zo'n 400 km.

De datum van 19 april is helaas niet gehaald, in die zin
dat ik de kaart had willen laten drukken. Daarvoor is de tijdspanne
nu te kort. Ik wil toch volgende week een PDF maken die
indien nodig toch snel gedrukt kan worden.
Morgenochtend (19 april dus) wordt het netwerk in Maasdijk
in gebruik genomen, maar op een
wat knullige manier in een pannenkoekenrestaurant, met een
wedstrijd kikkers tellen, lammetjes melken, en kievitseieren
koken. Een gezinsdag dus. Ik had gehoopt
op iets als een soort markt, met standjes van fietsclubs en alle
belangengroepen erbij.
Ik zie daar geen taak voor OSM om aanwezig te zijn, en we laten het
dus maar bij een persbericht, volgende week.

Was er niet al een aardig voorbeeld bericht ergens ?

Gert Gremmen