[OSM-talk-nl] GSoc

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri Apr 18 09:02:38 BST 2008

2008/4/17 Milo van der Linden <mlinden at zeelandnet.nl>:
>  Ik zoek de mensen die de friese en carnavals oplossing hebben gemaakt,
>  wellicht dat ze zich er een beetje mee kunnen bemoeien en deze jongen
>  wat tips kunnen geven.

Ik heb niks specials gedaan. Gewoon gezorgd dat de "name:fy",veld in
de database kwam gevuld met "name" als er geen "name:fy" veld was. En
dan alle "name" velden in de configuratie vervangen met "name:fy".

Ik heb een script van twee regels die de stylesheet automatisch aanpast.

Hij wil echt tiles met alleen tekst genereren geloof ik, daar hen ik
niet over nagedacht.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/