[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Apr 18 09:21:52 BST 2008

Maar dat kunnen we volgens mijn tagging scheme toch zo importeren?
Ik stel voor dat we dat eens gaan doen en dan maar kijken waar we
tegenaan lopen.
We moeten dan wel een script maken dat alle way reversals in de gaten
houdt.
Ik zeg: een house number hacking party! Yeay!
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 18 apr 2008, om 10:19 heeft Martijn van Oosterhout het volgende
geschreven: