[OSM-talk-nl] Huisnummer hacking party ?!?!

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Fri Apr 18 09:29:15 BST 2008

Lijkt me een goede gelegenheid
om eens kennis te maken met de
software kant van de zaak.
Kunnen we dat combineren met
een "minicursus" voor newbies
over OSM.....

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: talk-nl-bounces at openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-bounces at openstreetmap.org] Namens Martijn van Exel
Verzonden: vrijdag 18 april 2008 10:22
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Maar dat kunnen we volgens mijn tagging scheme toch zo importeren?
Ik stel voor dat we dat eens gaan doen en dan maar kijken waar we
tegenaan lopen.
We moeten dan wel een script maken dat alle way reversals in de gaten
houdt.
Ik zeg: een * 13-11
* 45-46-46! Yeay!
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 18 apr 2008, om 10:19 heeft Martijn van Oosterhout het volgende
geschreven: