[OSM-talk-nl] tagwatch correcties

Lambertus osm at na1400.info
Sat Apr 19 09:25:24 UTC 2008

Een goed initiatief maar ik heb wel een paar opmerkingen:

> highway=path -gewijzigd in highway=cycleway
Zou hier niet highway=footway bedoeld zijn?

> oneway=0 -verwijderd
> bridge=false -gewijzigd in bridge=yes
> noexit=No -verwijderd
Dat zou ik niet doen, aangezien je met deze tag aangeeft dat dat stuk wel
geen .... is en dat is zeer bruikbare info.

> railway=lightrail -verwijderd (was onzin)
Wat is daar verkeerd aan, behalve dat de tag niet in de map_features lijst
staat? http://nl.wikipedia.org/wiki/Lightrail

> recycling:paper=true -gewijzigd in recycling:paper=yes
> noxexit=true -gewijzigd in noexit=yes
True, 1, yes geven allemaal hetzelfde aan, is dus niet fout

> bridgename= -gewijzigd in bridge_name=
Is dat niet gewoon: bridge=yes, name=   ?