[OSM-talk-nl] tagwatch correcties

Freek freek_osm at vanwal.nl
Sat Apr 19 10:30:41 BST 2008

On Saturday 19 April 2008, Lambertus wrote:

> Is dat niet gewoon: bridge=yes, name=   ?

Die zou wel eens van mij geweest kunnen zijn. Het gaat dan om een brug met
daaroverheen een weg met een bepaalde naam. De wegnaam komt dan in de "name"
tag en de naam van de brug in "bridge_name". Ik weet zo even niet of er een
standaard voor is. Andere (betere...) manier is om dat stukje weg in een
brug-relatie te stoppen en daar de naam van de brug aan te hangen.

--
Freek