[OSM-talk-nl] Landuse verdwenen?

René Affourtit raffourtit at gmail.com
Sat Apr 19 16:58:49 BST 2008

Ik zag op de fietskaart, hier [1] precies.
Dat bij een aantal plaatsen (Made, Dongen, Teteringen) in de buurt
geen bebouwde kom wordt aangegeven.

Bij controle blijkt dat ook wel te klopppen omdat er geen
landuse=residential is.
Via Potlatch de historie (H) opvragen van de dorps-rand geeft revisie 1 aan.
Opvragen van verwijderde (U) ways geeft niets aan, maar zou best
beperkt kunnen zijn tot x tijd terug.

Wat vreemd is, is dat dit de eerste keer is dat het me opvalt. Lijkt
me sterk dat ik het nu pas merk... is er een andere manier om na te
gaan of in een gebied ways zijn verwijderd? Heb nog een planet-nl
liggen van eind februari die ik als vergelijking zou kunnen
gebruiken..

Rene

 [1] http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html?zoom=13&lat=51.64478&lon=4.85958&layers=B00