[OSM-talk-nl] Landuse verdwenen?

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Sat Apr 19 17:19:42 BST 2008

Al die bebouwde kom zat in de AND import met een AND_c=# tag, maar zonder de
landuse=residential en layer=-1 tags. Deze zijn er later met de hand bij
gezet door mensen die dat een goed idee vonden. Niet iedereen vindt dat een
goed idee overigens, maar de tegenstanders hebben er duidelijk geen editwar
voor over. ;) Waarschijnlijk zijn die plaatsen die je nu opnoemd gewoon
vergeten.

IIRC toen ik in januari ofzo al de buurtschappen in die hoek van het land
omgezet heb van place=village naar place=hamlet had Dongen al geen
landuse=residential tag en er waren er nog een paar meer in Midden-Brabant
waar me dat bij opgevallen was. Aangezien ik tot het kamp behoor dat vindt
dat die tags incorrect zijn heb ik het toen niet "gecorrigeerd".

--
m.v.g.,
Cartinus