[OSM-talk-nl] Milieuparken

Rob rob at coolbegin.com
Thu Apr 24 12:19:48 UTC 2008

ik heb die schildjes nog niet correct zien werken, jij wel ?

heb nog niet de vinger erachter gekregen waarom het niet goed wil
werken, want hij zou met de relations moeten functioneren (de route
namen zitten in de database)

Op 24-04-08 heeft Gert Gremmen<Administrator at ce-test.info> het
volgende geschreven: