[OSM-talk-nl] GSoc

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Thu Apr 17 20:12:49 UTC 2008

Hallo allemaal,

Er is momenteel een indische jongen in het kader van de Google summer of
code bezig met het uitwerken van een concept voor "internationalization"
een van de onderdelen is uiteraard het labelen van de kaart op basis van
de door de gebruiker aangegeven taal.

Ik denk dat de friesekaart en de carnavals kaart een mooi voorbeeld zijn
van hoe het maken van verschillende renders voor verschillende talen kan
werken.

Je zou op die manier her en der op de wereld tileservers en renderers
kunnen neerzetten!

Ik zoek de mensen die de friese en carnavals oplossing hebben gemaakt,
wellicht dat ze zich er een beetje mee kunnen bemoeien en deze jongen
wat tips kunnen geven.

Mocht je hier geen tijd voor hebben, geen probleem. Mocht je een klein
beetje tijd kunnen missen om wat tips te geven, dan heel graag!

Groet,

Milo