[OSM-talk-nl] OpenMoko telefoon (FIC 1973/Freerunner) met groepskorting

Freek freek_osm at vanwal.nl
Sun Apr 27 10:06:55 BST 2008

On Sunday 27 April 2008, Christ van Willegen wrote:
> Nu heeft Fic het interessante aanbod om ze per 10 te verkopen voor
> $369 per stuk. Dan moeten er dus wel minstens 10 zijn die er eentje
> willen kopen. Op [2] staan momenteel 18 mensen als toekomstige kopers
> in Nederland aangemeld.

Dat klinkt wel heel aantrekkelijk :-) Ik zit niet zo in de OpenMoko
ontwikkeling, daarom een paar kleine vraagjes:
- Wanneer komt ie ongeveer?
- Is deze versie al een beetje consumer-ready in de zin van stabiliteit?
- Er zit een "u-blox/Atmel ATR0635" GPS ontvanger in, heeft iemand daar
ervaringen mee?

Deze opmerking bij de specs is trouwens misschien ook wel relevant:
"- 2 3D accelerometers so that the phone can know its orientation for example
switching to landscape mode automatically" ...

--
Freek