[OSM-talk-nl] OpenMoko telefoon (FIC 1973/Freerunner) met groepskorting

Freek freek_osm at vanwal.nl
Sun Apr 27 14:18:18 BST 2008

On Sunday 27 April 2008, Jeroen Dekkers wrote:
> Je kan er geen extra antenne op aansluiten, maar de kwaliteit is vrij
> goed, alhoewel ik er door gebrek aan tijd niet al te veel mee gemapt
> heb. Het beetje wat ik gedaan heb met maemo-mapper werkte echter heel
> prettig.

Heb even gezocht, en er blijkt een GPS5300 van Texas Instruments in te zitten:
http://www.internettablettalk.com/forums/showthread.php?p=112900
http://maemo.org/community/wiki/nokia_810_hardware_specification/
Niet iedereen is hier blij mee, maar het grootste probleem lijkt het krijgen
van een fix te zijn, daarna is het wel ok.

--
Freek