[OSM-talk-nl] OpenMoko telefoon (FIC 1973/Freerunner) met groepskorting

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Sun Apr 27 15:49:25 BST 2008

At Sun, 27 Apr 2008 15:18:18 +0200,
Freek wrote:

> Heb even gezocht, en er blijkt een GPS5300 van Texas Instruments in te zitten:
> http://www.internettablettalk.com/forums/showthread.php?p=112900
> http://maemo.org/community/wiki/nokia_810_hardware_specification/
> Niet iedereen is hier blij mee, maar het grootste probleem lijkt het krijgen
> van een fix te zijn, daarna is het wel ok.

Dat klopt, voornamelijk de eerste fix kan lang duren. Als ik het
vergelijk met de amaryllo die ik redelijk veel gebruikt heb, denk ik
dat het niet extreem veel langer duurt. Als er eenmaal een fix is gaat
het vrij goed, ik heb soms weleens 6-7 satelietten te gelijk.

Je moet zelf maar kijken. Ik heb die N810 niet alleen gekocht om te
mappen, het is namelijk ook een mooi apparaat om te internetten of
dingen te lezen.

Groeten,

Jeroen Dekkers