[OSM-talk-nl] Belangrijke wegen, primary of secondary

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Apr 30 09:02:32 BST 2008

Nav de opening van de N470 ben ik mij eens gaan buigen
Over de indeling van belangrijke wegen in delfland.
(den haag -rotterdam - hoek van holland)

Er blijken nogal vaak wegen  in de regio als
Primary getagged, terwijl deze geen N nummer  onder de
400, noch een S-weg toewijzing hebben.
Ik heb deze toewijzingen daarom veranderd naar secondary.

Veel wegen in de grote steden zijn primary, en moeten
Volgens onze eigen (wiki) normen dus secondary worden.

Kijk eens mee en lever commentaar !!!

Kijk ook eens in jouw eigen regio...

Een handige hulpsites zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Provinciale_weg_468