[OSM-talk-nl] openstreetmap export

Koos van den Hout koos at kzdoos.xs4all.nl
Mon Apr 28 13:26:49 BST 2008

Voor mij een mooi moment: ik kan een openstreetmap map export gebruiken
als basiskaart voor gpsmap (mapping applicatie van kismet wardriving
software, zie http://www.kismetwireless.net/ )

Geen gedoe met kaartmateriaal waarvan de licentie niet toestaat dat
ik het resultaat publiceer, gewoon een kaartje wat ik zonder gedoe en
zonder afhankelijkheid van externe bronnen on-line kan zetten. Dat is
volgens mij een mooi moment.

Resultaatkaartje http://koos.idefix.net/tmp/testmap.png

Ik heb zelf met gimp even een tekst over de bron van het kaartje
toegevoegd.

Meer info over hoe dit gedaan is (voor mede kismet gebruikers) op
http://idefix.net/~koos/newsitem.cgi/1209384550

                                              Koos

--
Koos van den Hout,           PGP keyid DSS/1024 0xF0D7C263 via keyservers
koos at kzdoos.xs4all.nl        or RSA/1024 0xCA845CB5