[OSM-talk-nl] Belangrijke wegen, primary of secondary

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Apr 30 10:36:32 UTC 2008

En hier:
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=14&lat=51.94109&lon=4.41158&layers=B0
00000F

De N209 loopt officieel tot aan de A13. Desondanks
Is de weg doorlopend primary tot aan de a20.
Ik werk in dat buurtje en ken de weg.
Deze heeft vooral een functie voor de industriewijk
(spaanse polder en noord-west) maar wordt ook als
Sluiproute tussen A20 en A13 gebruikt. Hij is in elk geval
druk. De wiki zegt hier voorlopig : secondary.
IK ben het daar wel mee eens, een routeplanner
(en tomtom doet dat ook) leidt je snel over deze
Weg, welke alleen op zondag lekker
Doorrijdt. Waarschijnlijk omdat ook in
TomTom de route als primary is getagged.
Ik zet em voorlopig conform de wiki, totdat
We erover nagedacht hebben en de wiki aangepast is.

Gert