[OSM-talk-nl] Vier onwillige route relaties op openfietskaart, hulp gevraagd

Freek freek_osm at vanwal.nl
Mon Dec 1 20:44:56 UTC 2008

On Monday 01 December 2008, Michiel Zandbelt wrote:
> Nu zijn er inmiddels een viertal routes die hardnekkig weigeren
> gerenderd te worden en dus ook niet verschijnen op de kaarten.
>
> Ik heb ze bij herhaling nagekeken en opnieuw getagd, kan geen fout
> ontdekken, maar toch krijg ik ze niet op de kaart terwijl alle andere
> routes er keurig opstaan.

De tiles van openfietskaart.nl worden maar eens in de paar dagen opnieuw
gerendered. Aan de datum van wijziging te zien zou ik ze morgen of hooguit
overmorgen op de kaart verwachten.

opencyclemap.org update trouwens nog minder vaak: eens per week op donderdag
of vrijdag. De snelste updates kan je bij tiles at home vinden (bijv.
informationfreeway.org), vaak binnen een paar uur, maar die laat geen
fietsroutes zien.

--
Freek