[OSM-talk-nl] Vier onwillige route relaties op openfietskaart, hulp gevraagd

Michiel Zandbelt mzandbelt at xs4all.nl
Mon Dec 1 20:53:35 UTC 2008

Freek wrote On 01-12-08 21:44:

> De tiles van openfietskaart.nl worden maar eens in de paar dagen opnieuw
> gerendered. Aan de datum van wijziging te zien zou ik ze morgen of hooguit
> overmorgen op de kaart verwachten.

Dat weet ik, ik ben er ook al langer mee aan het sleutelen maar dat zie
je niet bij alle relations in de history omdat ik er een aantal na een
week of wtee a drie zonder rendering rucksichtlos verwijderd heb
inmiddels en er geheel nieuwe voor in de plaats heb aangemaakt..

Het gekke is dat de routes die ik het meest recent heb toegevoegd
(tussen Grave en Ravenstein) al wel gerenderd zijn, misschien net een
andere tile, maar toch.

Hopelijk komen ze bij de volgende rendering alsnog in beeld ( na
woensdag meestal),....maar ben er nog niet van overtuigd, gezien het
contrast met al die andere routes die probleemloos en vrij vlot op de
kaart verschenen. Anyway deze week nieuwe ronde nieuwe kansen, ik wacht
even af, geduld is en blijft een schone zaak.
)

Michiel